Meditaatiot

Näillä ohjatuilla harjoituksilla aktivoit ja kehität mieltäsi, lisäät käytössäsi olevaa energiaa ja kirkastat ajatteluasi, intuitiotasi ja yhteyttäsi.

Voit tehdä meditaatiot täysin omalla, vapaalla tavallasi.

Kuuntele esimerkiksi istuen, maaten, liikkuen, kirjoittaen, piirtäen tai kahvia/teetä juoden.

Jos olet rauhallisessa tilassa, niin meditaatioiden aikana torkahtaminen on täysin normaalia ja myös hyväksi, etenkin jos sinulla on univajetta.

Silloin usein jotain tiedostamatonta, kuten vanhoja rajoittavia ajatuksia tai kuormittavia tunteita, vapautuu alitajunnastasi.

Jos huomaat nukahtaneesi, voit aina kokeilla meditaatiota myöhemmin uudestaan puhdistunein mielin. Saat usein eri kerroilla erilaisen kokemuksen.

Löydät julkaisemamme meditaatiot myös Spotifysta ja yleisiltä podcast -alustoilta hakusanalla Menesty sydämellä -meditaatiot.


Meditaatio 1: Aktivoi mieltäsi ja lataudu

Tämä meditaatio auttaa latautumaan, aktivoimaan mieltäsi ja aukeamaan tälle hetkelle.

Voit saada meditaatioista hyvin erilaisen kokemuksen musiikin kanssa tai ilman. Suosittelemmekin kokeilemaan molempia.

Ohje: Jos kuuntelet älypuhelimella, paina ”Listen in browser” ja odota hetki, että meditaatio alkaa.

Meditaatio taustamusiikin kanssa:

Meditaatio ilman taustamusiikkia:


Meditaatio 2: Vapauta pelot ja vaikeat tunteet

Tämän lempeän ja hoitavan meditaation avulla pysähdyt tunteidesi äärelle ja pääset hoitamaan ja vapauttamaan vaikealta tuntuvia tunteita, kuten pelkoa, levottomuutta tai ahdistusta.

Videolla mainitun ThetaHealing tm -tekniikan sijaan valmennuksemme ja kurssimme koostuvat nykyään useista opiskelemistamme ja itse kehittämistämme tekniikoista.


Tykkäsitkö meditaatioista?

Tule mukaan avoimeen verkkovalmennukseemme. Lue lisää täältä.

%d bloggaajaa tykkää tästä: